Har du fått brev där vi frågar vad du tycker om din grannes ansökan?
Här kan du som granne eller sakägare lämna in ditt svar till oss.
Förutsättningar
Vi har skickat ut en förfrågan till dig eftersom att åtgärden som din granne vill göra antingen avviker mot gällande detaljplan eller ligger utanför detaljplanelagt område. Det exakta skälet framgår i brevet du har fått. När du loggar in finns grannhörandet vi har skickat ut till dig tillsammans med tillhörande handlingar tillgängligt.
Observera att du bara kan skicka in ditt svar en gång. Om du vill titta på handlingar men inte lämna svar just nu så väljer du alternativ "Avbryt".
Om du har frågor som du vill ha besvarade innan du lämnar svar eller vill lägga till något i tidigare lämnat yttrande, skicka mail till kommun@kungalv.se.
Uppgifter att ha till hands
Bank-ID
För att lämna in ditt svar loggar du in med bank-ID. Eftersom att du loggar in med bank-ID kan du när som helst under din registrering spara och välja att fortsätta senare genom att gå in på ”Mina ärenden” längst upp på sidan.
Är du redan inloggad, tryck Nästa.
Har du inte möjlighet att använda e-tjänsten kan du höra av dig till kundcenter på telefon 0303 - 23 80 00 eller skicka e-post till kommun@kungalv.se.